keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Kaikki ei ole sitä miltä näyttää!

Eilen illalla tullessani kotiin, vaimo oli minua keittiössä vastassa. Ensitöikseen hän antoi minulle ison setelin ja sanoi "tää on sulle". Hetken mietin jo, että mitäs h**vettiä täällä on tapahtunut, kunnes hän kertoi realisoineen meidän omaisuutta ja tämä raha oli puolet kauppasummasta.


Sitä vaan mietin, että mistä lähtien nainen on luopunut vapaaehtoisesti rahasta. Olisi ollut vaan hiljaa niin minä en olisi tajunnut yhtään mitään. Hullu nainen!  Se mikä tässä tilanteessa oli parasta, lapset eivät olleet näkemässä kyseistä käteisen vaihtoa. Raha olisi lähtenyt heti kiertoon "viikkoraha" verukkeella, tai minä tarvitsen pakosta uudet kengät yms. jolla he normaalisti kiristävät minulta rahaa erinäisiin kulutushyödykkeisiin.


Noh, nyt kun minulla on kerrankin ylimääräistä rahaa niin en tiedä mihinkä sen sijoittaisin. Siispä laitan sen säästöön pahan päivän varalle, toisin sanoen sellaiseen paikkaan jonka vaimo tietää ja hän voi sen ottaa sieltä tarvittaessa. Siis hetkinen, hän antaa minun luulla että olen rahoissani, vaikka itse käyttää koko summan. Ovela nainen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti