perjantai 21. huhtikuuta 2017

Yllätä minut!

Naisilla on tapana haastaa miehiä. Hyvänä esimerkkinä tästä vaimoni sanoi minulle tänään kauppaan lähtiessäni, että tuo kaupasta jotain kivaa. Ööö, mikä on kivaa?!? Naiset tuntien se mikä tänään on kivaa on huomenna p*rseestä. Toisin sanoen minun piti yllättää hänet ja se ei näin ollen saanut olla mitään perinteisen tylsää, esimerkiksi kukkia. Kepeästä maidon hakureissusta tuli siinä samassa stressitasoja nostattava kokemus. Sanoa nyt tuollai miehelle joka ei tiedä edes mitä itse haluaa!!! Olen ihan maailman huonoin keksimään yhtään mitään yllättävää. Siellä minä sitten pyörin lähikaupassa kuin puolukka sanonko missä ja pää oli yhtä tyhjä kuin mannerheimintie sunnuntai aamuna. Sitten sain kuningasidean.

Kotiin päästyäni nostin ensiksi maidot kassista keittiönpöydälle minkä ääressä vaimo istui ja heti perään kasipackin olutta. Vaimo katsoi hetken minua ja olutpäkkiä vuoronperään ja sanoi, eihän sinun pitänyt tänään ottaa olutta. Niinpä, yllätin hänet täysin. Viimeisenä nostin kassista vielä suklaalevyn, joka korvasi silminnähden tämän oluen aiheuttaman järkytyksen. Yllättävää kyllä, naisia on välillä helppo miellyttää. Paras yllätys syntyy näköjään järkytyksen kautta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti