torstai 6. elokuuta 2015

Tori.fi!

Ollaan laitettu tuon paremman puoliskon kanssa erinäisiä tarve-esineitä yms muuta rekvisiittaa myyntiin tuonne valtakunnalliseen "kirpputoripalveluun" eli tori.fihin. Minä olen saanut osakseni olla myyvä osapuoli välillä varsin naisellisissakin jutuissa, mistä vaimo haluaa milloinkin päästä eroon, mutta en ole jaksanut siitä vetää stressiä. Kysymyksessä ei kuitenkaan ole ollut mitään "niskajännityksiä" laukaisevia vibraattori sauvoja, saatikka jotain nahka juttuja yms fetissiin viittaavaa. Joku "hörönauru" kaveri saattaisi vetää tästä alustuksesta jo johtopäätöksen, että tällä kitjoittajalla on kaapit pullollaan kaikkea tuhmaa ja tavaraa on kuin kaalimato kaupassa konsanaan, ei pidä paikkaansa, tai ainakaan en mitään myönnä, s..tanan pölövästit ;)
Sitä minä vaan, että kaikkea sontaa nuo ihmiset tämän em palvelun kautta ostaa. Paikallisella jätepalvelulla minulle sanottiin kun yritin viedä osaa "tavaroista" sinne, "ei me noita pystytä ottamaan, ne kuuluu ongelmajätelaitokselle". Oma hommansa siinäkin, joten laitoin ne toriin myyntiin ja yllätys yllätys, kaikki hävisi pihasta alta aikayksikön. Itse säästyi suunnattoman isolta vaivalta ja kaiken maailman "sulovilenit" saivat mielensä tyydytettyä ostamalla tavaraa mitä kukaan ei oikeasti edes tarvitse. Kaikki ei toki ole ongelmajätettä, meillä on myynnissä ihan kelpo tavaraakin. Äsken minulle soitti nimittäin joku "pirkko" ja kysyi mm myynnissä olevista pelastusliiveistä että kelluuko ne?!? Ööö, olisi pitänyt sanoa että ne on mafia malliset "betoniliivit" ;) Noh, kukin tallaa tavallaan, pääasia että nurkat tyhjenee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti