tiistai 31. toukokuuta 2016

Kosto on suloinen!

Tilasin viimeviikolla Keski-Euroopasta muutamia pikku osia harrasteajoneuvooni ja sain tänä aamuna viestin kuljetusfirmalta, jossa he kyselivät sopivaa toimitusajankohtaa kyseiselle paketille. Itse olisin iltaan asti töissä toisella paikkakunnalla, joten Infosin vaimoa, että oli pakko sopia toimitusajankohdaksi sellaisen aika, kun hän on ainoastaan kotona. Vaimo totesi homman olevan ok, hän voi ottaa paketin vastaan.
Noh, vaimo soitti alkuillasta ja möyhysi puhelimeen, että mitä h*lvettiä olin oikein tilannut?!? Itse olin siinä vaiheessa, että mitä ihmettä??? Pihassa oli kuulema lava tolkulla tavaraa ja ne painoivat niin paljon ettei hän jaksanut niitä yksin sisälle kantaa. Olin aivan ällikällä lyöty ja änkytin puhelimeen, että enhän minä ollut tilannut kuin muutaman pikkuosan, ja sitä paitsi mielestäni ne mahtuisivat heittämällä vaikka postilaatikkoon. Samalla havahduin puhelimesta kuuluvaan huutonauruun. Vaimohan siellä nauroi minun panikoinnille maha kippurassa. Vaimo on perusluonteeltaan vakava kuin ylen viittomakielisten uutisten viittoja. Toisin sanoen hän ei revittele ilmeillä tai heitä vitsiä alituiseen, joten tuollaiset soitot menee meikäläiseen läpi aivan täysin. Voi helevettiläinen sentään, kiusaa noin vanhaa miestä!!! Sydänkohtauksen tässä vielä tätä menoa saa! Tänään ei ole edes mikään s**tanan aprillipäivä!!!
Täytyy kyllä sanoa, että on hän näköjään kohtuullisen hullu nainen, sillä kosto tulee olemaan suloinen ja hän tietää sen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti