tiistai 17. tammikuuta 2017

Ikänäkö!

Onko sinulla kuivat silmät, entäpä alapää? Mites vaivaako peräpukamat? Mainosten tarkoitus on toki nostaa tuotteen tunnettavuutta ja sitä kautta johtaa mahdolliseen ostopäätökseen, mutta jotenkin vaan alkaa riittämään nämä televisiossa pyörivät intiimimainokset. Varsinkin, kun mikään noista ei vaivaa, paitsi kuiva alapää, mutta meillä miehillä se on käsittääkseni ihan normaalia. Kuivista silmistä tuli kuitenkin mieleen huono näkö. Ei minua sinänsä vaivaa vielä huono näkö vaan enemmänkin ikänäkö. Eli pienen tekstin lukeminen hämärässä alkaa olemaan melkoisen haastava tehtävä. Edessä olisi siis silmälääkärillä käynti ja senhän tietää miten siinä käy. Kossupullonpohja lasit koristaa Oksasen akan pojan nenänvartta sillä samalla käynnillä. Lääkäri toteaa minut todennäköisesti lähes sokeaksi ja antaa mukaan lasien lisäksi opaskoiran ja valkoisen kepin. Voi p*rkele tätä ihmiseloa vaikeutta. Minä tiedän miten siinä sen jälkeen tulee käymään. Etsin niitä s**tanan okuläärejä kissojen ja opaskoirien kanssa harvasepäivä, koska olen varmasti yksi universumin paras hukkaamaan tavaroita. Siellä minä kotona sitten pyörin käsikopelolla silmälaseja etsien ja kun lopen uupuneena tästä etsinnästä istahdan sohvalle niin sieltähän ne löytyy sohvatyynyjen välistä ihan mutkalla ja linssit halki. Tämän lisäksi minua alkaa vaivaamaan tämän lasien hankinnan jälkeen todennäköisesti kuivat silmät. Eikös tuollaiset lasit toimi auringon paisteella kuin suurennuslasi, jotka polttaa silmiä niin vietävästi, että savu vaan nousee. Tästä vaivojen kirjosta ei oikeastaan muuta puutu sen jälkeen kuin peräpukamat, mutta niistä voisi olla tietenkin hyötyäkin. Kun ei kärsi istua niin ei voi rikkoa lasejakaan istumalla niiden päälle. No jaa, en minä tiedä olisiko se loppujen lopiksi niin hyvä juttu, jos kaikki silmät olis epäkunnossa. Ärsyttäviä mainoksia, tulee oikein huono olo niiden aiheuttamista mielikuvista!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti