tiistai 19. toukokuuta 2015

Salielämää vol8!

Tänään on ollut outo päivä?!?


Kaikki sai alkunsa salilla, kun viereisessä penkissä punnertaneet testosteronilla täytetyt nuoret lukiolaispojat eivät avautuneet minulle millään tavalla. Sai kerrankin ihan rauhassa treenata.


Päästyäni salilta pois, minut yllätti mummo rullaattorin kanssa pankkiautomaatilla. Mummo oli sen näköinen ja kuuloinen, että luulin aluksi joutuneeni piilokameraan. Vilkuillessani pelokkaana ympärilleni mummo sai sen verran tolkullisen kysymyksen, että ymmärsin hänen pummaavan minulta tupakkaa. Tarjosin sitä hänelle tulen kanssa ja vasta siinä vaiheessa kun mummo veti ensimmäiset henkoset tupakasta, ymmärsin et se oli virhe! Poistuin juosten paikalta, koska luulin et se menehtyy siihen yskäänsä.


Eikä siinä vielä kaikki. Omistan 80-luvun alkupuolella valmistetun vw-merkkisen harrasteajoneuvon. Päätin mennä tänään töihin tällä hieman huomiota herättävällä lava-autolla, tapahtui taas outoja asioita. Pysähtyessäni eräällä kadulla punaisiin liikennevaloihin, kolme nuorta naista hymyilivät ja vilkuttelivat minulle viereiseltä pyörätieltä. Luulin aluksi et minun kulkuneuvossa on jotain vialla. Pää pyöri kuin pöllöllä hetken aikaa auton kabiinissa, mutta en havainnut mitään normaalista poikkeavaa. En tiedä mitä ne halusivat, ilmeisesti vain häiriköidä huvikseen minun ajosuoritusta.


Töihin päästyäni, minulle aina niin tärkeä työnjohtaja ilmoitti, että huomenna minun ei tarvitse välittää työajoista, saan tulla töihin niin kuin huvittaa. Mitä v..tua?!?


Sitä minä tässä vaan mietin, onko minussa tai minun käytöksessä jotain poikkeavaa tänään, JOKA SAA MUUT KÄYTTÄYTYMÄÄN NÄIN OUDOSTI?!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti